Кошик
243 відгуків
Часті питання ! (FAQ)Читати
+38 (068) 582-69-80
УкраинаКиїв✅ Пункт самовывоза✅ просп. Героев Сталинграда, 27а
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
«Магія хрестика»

Програма лояльності

Програма лояльності
Програма лояльності

Здійснювати довгоочікувану покупку, завжди радість, особливо, коли придбання приносить користь і повністю задовольняє очікування. Але коли такі покупки додатково супроводжуються акціями, подарунками, всілякими бонусами і сюрпризами, покупка викликає самі захоплені емоції. Інтернет-магазин «Магія хрестика» не став винятком серед численних сайтів і розробив для Вас гнучку програму лояльності для того, щоб Ви сповна могли відчути переваги покупок у нас.

Програма лояльності включає в себе наступні складові:

1) наявність накопичувальної системи знижок;
2) періодичне проведення тимчасових акцій на товар;
3) отримання разових знижок;
4) розіграш подарунків.

     Накопичувальна система знижок

Щоб стати учасником накопичувальної системи знижок спеціальних дій робити не потрібно. Накопичувальна знижка залежить від суми всіх замовлень, не обмежуючись у часі. При досягненні суми замовлень і оплати за товар, згідно з показниками градації накопичувальної системи знижки за Вами закріплюється персональна дисконтна картка.

     Градація накопичувальної знижки наступна:   

Дисконтна картка Сума купівлі* (грн.) Розмір знижки
Мідна 0-2000 0 %
Бронзова 2001-4000 2 %
Срібна 4001-6000 3 %
Золота 6001-8000 5 %
Платинова  от 8001 + 7 %

      «Видача» відповідної дисконтної картки та підставою для застосування накопичувальної знижки (НС) є:

1) Присвоєння замовленню статусу «Виконано»*, завдяки якому відбулося досягнення суми, згідно представленої градації НС.
2) Після видачі дисконтної картки відсутнє повернення товару (незалежно від підстав повернення) або перерахунок в меншу сторону, у разі обміну товару на інший.
      Такі дії (повернення сплаченої суми за товар або перерахунок суми замовлення в меншу сторону) знижують досягнутий покупцем рівень суми покупок, що призводить до анулювання отриманої дисконтної картки або знижують її номінал.

____________________________

*Статус «Виконане» присвоюється замовленню, коли покупець оплатив і отримав посилку у відділенні служби доставки або самовивозом.

Для повного розуміння, розберемо кілька ситуацій з видачею дисконтної карти.

Ситуація № 1.

Припустимо, Тетяна Михайлівна за період з 01.12.2019 р.по 03.02.2020 р. оформила 10 замовлень на загальну суму 1800 грн.

06.02.2020 р. оформлено замовлення на 500 грн. Таким чином, загальна сума всіх замовлень становить 2300 грн.

   Видача дисконтної картки в розмірі 2% і право на її застосування виникне у Тетяни Михайлівни, коли вона отримає та сплатить посилку в розмірі 500 грн. (замовленню буде присвоєно статус «Виконане»), а не в момент поки замовлення на суму в 500 грн. обробляється !

На всі наступні замовлення діятиме знижка 2%, поки не буде досягнута сума для отримання наступної дисконтної картки !!!

Нагадуємо Вам про те, що ми також інформуємо смс-повідомленням або електронною поштою, що Вам видана дисконтна карта !

Ситуація № 2.

27.01.2020 р. Ірина Юріївна оформила та оплатила замовлення у розмірі 3200 грн.

29.01.2020 р. Покупець у відділенні служби доставки забирає всі набори, але через 5 днів повертає частину наборів на загальну суму 2300 грн.

   Оскільки замовленню було присвоєно статус «Виконанане» і видана дисконтна карта «Бронзова» 2%, але надалі Покупець повернув частину наборів, у свою чергу, магазин провів повернення сплаченої суми (2300 грн). Такий Покупець втратив право на використання дисконтної картки, бо фактично придбав товар на 900 грн. (ті набори для вишивки, які у нього залишилися). Подальше отримання дисконтної картки відбудеться на загальних підставах.

Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати дисконтну карту і надалі її не видавати, в разі застосування покупцем різного роду «схем» спрямованих на «штучне» отримання знижок.
     Проведение акций  Періодичне проведення акцій на товар

Акція - маркетинговий захід, під час якого можливо придбати товар зі знижкою протягом певного періоду. Після закінчення акції на товар, його вартість повертається до первісної ціни.

      Під час проведення акції діють певні обмеження.  

В період акції не підсумовується знижка по акції з накопичувальною знижкою. У разі замовлення акційного товару, діє розмір знижки за правилом "більшої знижки".

   Правило «більшої знижки».

     Залежно від того, який розмір знижки більше - по акції або розмір накопичувальної знижки, відповідно, застосовується більший розмір знижки.

Наприклад, на товар "А" в період з 5 по 8 число діє акція, за якою ціна з 590 грн. зменшена до 560 грн. (тобто знижка становить 5%). Якщо ви є власником 7% віртуальної картки, то ви придбаєте товар не за 560 грн., а за 549 грн.

      Розіграш подарунків

Періодично серед наших покупців буде розігруватися корисний аксесуар, або промо-код зі знижкою. Розіграш проводиться шляхом «сліпого» жереба за допомогою автоматичного генератора, який визначить щасливчика.

 

QR Программа лояльности